[neveh-l] Fw: Fw: ActivInspire Professional Edition How to - FINAL.pdf - Adobe Reader

  • From: nevnet <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>, צוות חינוכי נווה חנה <neveh-tech@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 May 2009 10:15:07 +0300

לכל אנשי צוות נו"ח שלומומת,
ביום ה' שעבר קיימנו השתלמות על הלוחות האינטראקטיביבים שהותקנו בחדר פיזיקה ובחדר
ביולוגיה. בחלק הראשן של ההשתלמות ראינו שפע של הדגמות של השימוש בלוחות ככלים
לסייע, לגוון ולהעשיר את ההוראה, חלק מהנוכחים אף התנסו בכתיבה ובפעולות אחרות
בלוח. בחלק השני של ההשתלמות, אותם המורים שנשארו התחילו לבנות פעילויות לימודיות
באמצעות התוכנה של הלוח.
אני שולח לכם כאן 2 קבצים - אחד עם הוראות להוריד את התוכנת הלוח למחשבים שלכם.
קראו קודם את דברי שרון בהמשך מכתב זה ואח"כ עברו לקובץ.
הקובץ השני מסבירה איך להיכנס לאתר של PROMETHEAN - יצרנו הלוחות, כדי לחפש
ולהוריד פעילויות לימודיות בנושאים רבים מהאתר שלהם.
כפי שלמדנו בהשתלמות, התוכנה אינה קשה ללימוד, אך כמו כל תוכנה צריך להתנסות על
מנת ללמוד. לאחר שהתקנתם את התוכנה על המחשב שלכם תוכלו להשתמש בו באמצעות העכבר
של המחשב. הקבוץ שתבנו ניתן להעביר לבית הספר ולהפיעלו באמצעות הלוח. כדאי להתחיל
להתנסות.
אני מצרף גם את קובץ התרגול שקבלנו משרון בהשתלמות.
כל מי שמעונין בשימוש בלוח בהוראה שלו, כדאי לעמוד אתי בקשר כדי לתכנן איך לבצע.
תודה ובהצלחה,
ראובן

Reuven Werber
Ed Tech Coordinator
Neveh Channah HS - Gush Etzion, Israel
www.nevnet.etzion.k12.il

      ראובן שלום,

      שמחנו לבקר בבית ספרכם. אני מקווה שהמורים שנחשפו ללוח ולתוכנה יתחילו לעשות
בהם שימוש, אפילו אם ברמה הבסיסית ביותר בשלב הראשון.

      מצורף קובץ הסבר להתקנה של התוכנה. המורים צריכים לבצע התקנה באמצעות "מספר
סידורי חדש" (בניגוד לשידרוג). המספר הסידורי שעליהם להזין הוא המספר הסידורי של
תוכנת האינספייר שאתה קיבלת כשעשית את ההתקנה הראשונית.

            0015-2603-0675-7072-2378

      בנוסף, מצורף קובץ המסביר כיצד ניתן להוריד חומרים ומערכי שיעור מוכנים מה
PLANET.

      לינקים נוספים שייתכן ותמצא מועלים הם:

      סרטוני וידיאו עם טיפים ורעיונות

      http://www.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.1147