[neveh-l] מס"ע - המיזם "אני 10"

  • From: Reuven Werber <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Dec 2012 11:35:31 +0200

מורי מתימתיקה, מחנכות, מדריכות
יש לכן תלמידות הזקוקות לסיוע בלמידת מתמתיקה בכל הרמות. הכירו להן את אתר נושא
פרסים אני10.

באתר "אני10" יכול התלמיד למצוא את הדרך לחומרי הלימוד בלחיצת עכבר. הסרטונים
מחולקים לפי החומר הנלמד בכל שכבת גיל (א'-יב') ולפי תתי המקצועות במתמטיקה
והנדסה. בכל סרטון ניגשת קלנר לבעיה, שאלה או תרגיל, מסבירה ומציגה את הדרך
לפתרון. "אני מפשטת ככל הניתן את החומר הלימודי כדי שהתלמידים יוכלו להבין את מהות
הבעיה, הבסיס של השאלה הנשאלת והפתרון המוסבר באופן ברור מתחילתו ועד סופו".
הפלטפורמה האינטרנטית מאפשרת גם לשאול שאלות, להשאיר תגובות ולהשתתף בפורומים בהם
יכולים התלמידים לשאול ולקבל מענה. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם קלנר ולשאול שאלות
גם דרך הפייסבוק והטוויטר.

http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=6638