[netwerk] aankondiging NET-symposium 2010

  • From: "van den Berg Renate" <Renate.vandenBerg@xxxxxxxx>
  • To: <netwerk@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jan 2010 12:19:45 +0100

Beste leden van Netwerk Eerste Taalverwerving,

NET-symposium 2010:

Op vrijdag 5 maart 2010 zal het NET-symposium plaatsvinden aan de Universiteit
van Groningen met als  plenair spreekster dr. Esther Ruigendijk van de
universiteit van Oldenburg.
Meer details over het programma zullen, wanneer bekend, op de website van NET
worden geplaatst.
Voor eventuele vragen kunnen jullie contact opnemen met de organisatie van het
symposium; Bart Hollebrandse, Sanne Kuijper en Gisi Cannizzaro.
Zij zijn te bereiken via het volgende emailadres: NETsymposium2010@xxxxxxxxxx

NET website:

Op de website van NET (www.eerstetaalverwerving.eu) is het trouwens mogelijk om
informatie over jouw project(en) te plaatsen. Per onderzoeksgebied ( bijv.
bilingualism, language disorders, morphosyntax etc.) bestaat er een aparte
pagina waarop reeds bestaande projecten staan samengevat. Wanneer je daar
gebruik van wilt maken kun je op de homepage onder het kopje "Add project" jouw
project toevoegen. Daarnaast zou ik jullie willen vragen om mij te mailen
wanneer er nog onderzoeken opstaan die je onderhand hebt afgrond. Deze
onderzoeken zal ik dan van de website verwijderen. Op deze manier krijgen we
allen een beter beeld van welke onderzoeken er momenteel bezig zijn, zodat er
op het NET-symposium doelgericht  "geNETwerkt" kan worden.
Voor vragen hierover kunnen jullie contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Renate van den Berg

Renate.vandenBerg@xxxxxxxx