[nejlepsi.hvezdy] Závěr sezóny v podzemí našeho zámku

  • From: <misa.frydkova@xxxxxxxxxx>
  • To: nejlepsi.hvezdy <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Oct 2015 11:42:27 +0200

Ahojte všecí,

kdo jste byli někdy v podzámčí v Uherském Ostrohu?
Otík rozeslal tento e-mail(viz níže) a mně se to velice líbí. Co kdyby jsme se
domluvili a o víkendu se tam šli jako skupina (kdo chce a může) i se svými
polovičkami nebo s dětmi podívat?

Míša

PS: Otíku, zjisti cenu prosím tě. Děkuji.

Přátelé a kamarádi.Blíží se nám zima a s ní i ukončení velmi úspěšné sezony
naší mysticky tajemné prohlídkové trasy v Podzemí ostrožského zámku.Tento
víkend budu provázet všechny, kteří to ještě nestihli a taky ty, kteří si to
chtějí zopakovat. Prohlídky začínají v celou hodinu od 10 do 12 a potom od 13
do 17 hodin. Provádí se od počtu dvou do 15 lidiček. Pokud byste měli větší
skupinu, napište mi, případně zavolejte kvůli rezervaci.Na krásnou prohlídku s
vámi se těší průvodce Celestýn a všichni skřítci, elfové a draci našeho podzemí.

S přáním všeho dobrého Radek Nožička

Informační centrum Uherský Ostroh Zámecká 24 687 24 Uherský Ostroh
Telefon: 572 503 960 E-mail: infocentrum@xxxxxxxxxxx <infocentrum@xxxxxxxxxxx> Web: www.uhostroh.cz <http://www.uhostroh.cz> Facebook: Město Uherský Ostroh
=