[nejlepsi.hvezdy] Prosím o podporu a palec nahoru

  • From: <misa.frydkova@xxxxxxxxxx>
  • To: Michala Kyliánová <kylianovam@xxxxxxxxx>, Gabka Varmužová <g.varmuzova@xxxxxxxx>, Jana Studená <janastudena@xxxxxxxxx>, Ladik Měšťánek <mestanekvladimir@xxxxxxxxx>, kralikova.lvvk <kralikova.lvvk@xxxxxxxxx>, dave frýdek <dave.frydek@xxxxxxxxxx>, David Pavlíček <pavlicek@xxxxxxx>, Jožka Mikeska <mikeska@xxxxxxxxx>, Denisa Skřečková <densia@xxxxxxxxx>, nejlepsi.hvezdy <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 01 Oct 2013 14:03:42 +0200

Ahojte, kamarádce konečně schválili video do soutěže nastartujtese.cz Každý den můžete po prokliknutí na stránce pod videem (červený palec) věnovat jeden hlas z počítače, jeden hlas z kavárny a jeden hlas z mobilu. Na hlasování máme tři dny. 14.000 hlasů asi nezískáme, ale i tak to byla sranda. http://www.nastartujtese.cz/projects/www-dot-gastrokemp-dot-cz

DĚKUJI VŠEM ZA POZORNOST JÁ JSEM SVŮJ PALEC DALA, PROSÍM O PODPORU! Děkuji moc.
Míša