[ncz-studenten] Re: mening

  • From: "sebastien burvenich" <tisdemax@xxxxxxxxxxx>
  • To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Nov 2005 08:00:46 +0100

no problemo

From: "Vanessa Maes" <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>
To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [ncz-studenten] mening
Date: Thu, 03 Nov 2005 15:45:05 +0000

Hallo allemaal

Graag had ik even jullie mening gevraagd over het volgende:

  • Momenteel als iemand een vraag mailt naar de mailinglist, krijgt iedereen in zijn inbox ook de antwoorden die hierop gegeven worden. Hebben jullie liever dat enkel de vrager de antwoorden ontvangt of lezen jullie ook liever de antwoorden zelf (ook bvb de antwoorden "sorry, ik heb niks" want die kan ik er niet van tussen halen uiteraard)?

Zou iedereen op deze mail willen reageren aub? Dan weet ik ineens of het bij iedereen goed werkt, ik ontvang namelijk dat het emailadres van Sanne en Kim errors geven...

Dan zou ik graag wat emailadressen hebben van de AV'ers met NCZ 1e vak die nu in 2 zitten dus de klas van Femke, Véronique, Sanne, Keshya,... want die lijsten die wij van mevr. Wynen hebben doorgestuurd gekregen daar staan die (bij toch) niet in.

Ook even meedelen dat mevr. Wynen zich ook zal registreren om ons te helpen in onze zoektocht naar informatie.

Groetjes Vanessa

PS: Als je replyed doe dit dan wel naar mijn adres, let er op in de adressenbalk dat je niet automatisch terug naar freelists stuurt maar naar maes_vanessa@xxxxxxxxxxx