[ncz-studenten] dierentuinen en co

  • From: "Vanessa Maes" <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>
  • To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Nov 2005 23:00:09 +0000

Hallo

Heeft iemand leuke suggesties wat ik nog zou kunnen doen rond dierentuinen (en dieren die gebruikt worden om de mens te vermaken).
Ik heb uit de laatste prik het artikel uit de zoo dat ik ga gebruiken met wat vraagjes en heb enkele filmpjes van PetaTV. Ik ben eigenlijk op zoek naar enkele goede vragen die twijfel uitlokken rond dit thema en er dieper op ingaan.

Bedankt

Vanessa

P.S. Als je zelf de persmededelingen van Lichtpunt wil ontvangen kan je je hiervoor inschrijven op de website: http://www.lichtpunt.be/ op de homepage kan je klikken op persmededelingen. (Na de uitzending kan je ook je mening geven, er wordt telkens 1 iemand beloond - en rara wie kwam er de laatste uitzending uit de bus??? It was me!!! Ik verwacht elk moment mijn verassingspakket in de bus! Wat de inhoud ervan was vertel ik jullie later wel!)

Op http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/ kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van Tegenlicht te ontvangen. Ook vaak interessante onderwerpen, Tegenlicht is wel van de Vrije Protestantse Omroep. Hier kan je ook in het archief de uitzendingen opnieuw bekijken.