[ncz-studenten] boekje islam

  • From: "Vanessa Maes" <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>
  • To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Aug 2006 20:24:10 +0000

Beste collega's en studenten ncz

De vakantieperiode zit er helaas al op (althans voor de afgestudeerden die vrijdag aan de slag kunnen, de studenten kunnen er nog even van profiteren!)

Een nieuw schooljaar betekent ook het aanschaffen van nieuwe spullen, tijdens deze zoektocht vond ik in de Standaard boekhandel een boek over de islam, mooie illustraties en duidelijke en eenvoudige tekst.
(ik vermeld even wat op de achterflap gedrukt staat: Lees alles over de volkeren en culturen van de islam in deze unieke gids over het geloof, de geschiedenis en tradities van de islamitische wereld, vroeger en nu. Prachtige manuscripten en hedendaagse foto's, gecombineerd met een duidelijk reslaas van de verspreiding van de islam over de verschillende continenten, bieden een uniek en indrukwekken Ooggetuigen-verslag van deze complexe godsdienst)

Kostprijs ? 5,00 i.p.v. ? 14,50 , uit de reeks "Ooggetuigen"

Zeker en vast bruikbaar in de eerste graad.

Welke publicaties deze reeks nog heeft kan je eventueel zelf nakijken op de website: (ik denk dan vooral aan de mensen bio/geschiedenis en aardrijkskunde)

http://www.standaarduitgeverij.be klik bij uitgaven/jeugd- en kinderboeken/ typ in de zoekbalk ooggetuigen en je krijgt een overzicht van 86 gevonden resultaten.

groetjes

Vanessa Maes