[ncz-studenten] GEWELDig congres

  • From: "Leen Macours" <leentje.macours@xxxxxxxxx>
  • To: <ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Dec 2005 10:20:45 +0100

Lieve studentjes,

Allereerst mijn verontschuldigingen! Blijkbaar aanvaardt de site
www.geweldigcongres.be WEL je hotmailadres. Je kunt jezelf dus wel inschrijven
via je hotmailadres. MAAR, vergeet niet, nadat je je gegevens hebt ingevuld op
het inschrijvingsformulier, ook de werkwinkels te kiezen. Want als je dit
vergeet ben je niet ingeschreven en kan je niet meer terug inschrijven met het
emailadres dat je de vorige keer hebt gebruikt.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor iedereen.
Moest het toch niet duidelijk zijn, mail me gerust met al je vragen!

Greetz,
Leentje