[muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Leci-csütörtök

  • From: Krisztina Póta <potakitta@xxxxxxxxx>
  • To: Művészeti Osztály <muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Nov 2013 09:27:29 +0100

Sziasztok!
Pénteki leci:
Olvasás:Tk.80-81.oldal, Csoszogi az öreg suszter, 3x olvasni.,
munkafüzetben 26.old.2,4.feladat.
Ének:15.oldal megtanulni.16.oldal lap alja, találj ki a hiányzó ütemekbe
ritmust.
Nyelvtan:43.oldal 10,11,12.oldal
füzetben: 34.óra.
ilyenkor, jókedvük, majd, rajtuk, olyan, ejnye.
Matek:kecskés:61.oldal 1,2 62.oldal 1.feladat
Mókusos:25.oldal 1.
Füzetben:
Tünde néni feladatokat adott, amit ott kellett megcsinálni.
Nem tudom sok értelme van e ezeket leírni, de azért átküldöm.

43, 96, 80, 62, 99,
99>80>69>62>43
99=90+9
69=60+9