[mededelingen] Maritiem Training Centrum: Now Hear This!

  • From: Jan David <jan.david@xxxxxxxxxxxx>
  • To: mededelingen@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Jan 2023 17:43:15 +0100

Beste WDS-ers,
Volgende week wil ik definitief afsluiten voor het MTC. Indien er nog mensen zijn die van gedacht en/of shift veranderd zijn en graag mee willen, het kan nog.
Volgende week vrijdag sluit ik definitief af. Ter herinnering: het gaat door op 12 februari.
Hierbij een overzicht van de mensen die al betaald hebben. Staat je naam er per ongeluk niet bij, laat het mij dan weten. Thx.
Jan

Begin forwarded message:
From: Jan David <jan.david@xxxxxxxxxxxx>
Subject: Maritiem Training Centrum
Date: 13 November 2022 at 21:03:43 CET
To: mededelingen@xxxxxxxxxxxxx

Beste Leden,

Voorlopig heb ik geen voldoende aantal deelnemers om een bus in te leggen, we zullen tot nader order dus best met enkele auto’s rijden. Als we wat carpoolen lukt dat wel.

Mag ik jullie vragen om het bedrag van 85 euro per persoon te storten op rekeningnummer:

BE58 6451 0158 2879

Met vermelding: MTC 2023 Naam + Voornaam

Ter herinnering, het gaat dus door op zondag 12 februari 2023.