[lug-vidin] Мейл-Листата вече с Web архив и RSS feed.

  • From: Kristian Kirilov <k.kirilov@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: discussions@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 12:28:07 +0200

Здравейте пичшове, аз съм Джо Бързия :))

Шегувам се :) заиграх се вчера с наскоро нашумелия проблем с мейл листата и уеб архива, или по-точно липсата на такъв, тъй като google groups не предлагат такава екстра, да не говорим за searchable web archive. Пуснах един search в google и случайно попаднах на някакъв сайт предлагащ подобни услуги. Става дума за //www.freelists.org/. Общо взето ползвам сайта за да индексира нашата листа, пък той от своя страна ми предлага още доста полезни екстри, като web базирано управление на листата, търсачка и RSS feed.

Архива на листата се намира тук: //www.freelists.org/archive/lug-vidin/ , сортира се по месеци, но за по-лесното му ползване има търсачка. Ако ви трябва нещо конкретно като публикация просто search-вате даден стринг и така.

От друга страна има RSS feed, който доста помага на определени типове хора които по една или друга причина не могат да си отварят мейлите, съответно да четът за случващото се. Него можете да видите тук:

//www.freelists.org/feed/lug-vidin

Това е всичко от мен, надявам се да съм бил максимално полезен.

Поздрави
К.Кирилов