[lug-vidin] Re: OpenFest Vidin 2010

  • From: Vladimir Vassilev <vlood.vassilev@xxxxxxxxx>
  • To: Liubomir Petrov <lpetrov@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 May 2010 13:19:03 +0300

Момчета и момичета, до края на седмицата очаквам отговори от вас за въпроса,
зададен по-горе! Една колежка от София хвана да натиска за феста да се
случи, та май ще се напънем за него, все пак.

До края на седмицата ще имате подробно инфо за лекторите, датата предлагам
да е 19 (и 20-ти, ако съберем лекторите) Юни. Задачите са достъпни в
taskfreak, както и в споделения гугълски документ. Който не може да ги
намери - да ме пита.

По-здрави и до скорост!