[listapzzvpz] za djelatnike ustanova - DZ i ZZHMP VPZ

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Jul 2017 19:28:29 +0200

Pozdrav,

malo se dopisujem sa županijskim Uredom za zdravstvo pa sam usput pronašao i njihovu objavu onoga što sam nedavno saznao od naših lokalnih političara - http://www.vpz.hr/2017/06/29/javni-poziv-podnosenje-zahtjeva-subvenciju-kamata-stambene-kredite-kojih-korisnici-doktori-medicine-zdravstvenim-ustanovama-ciji-osnivac-viroviticko-podravska-zupanija/

Meni osobno su ovakvi potezi (npr. slično subvencioniranje kredita preko Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama kao i povoljna ponuda stambenih kredita koju je HLK dogovorila s PBZom) jedina prava novost u brizi za budućnost kadrova u zdravstvu, no onda su nas u PZZ "oduševili" s novom odlukom o ugovaranju (mrkva i batina, jel?)... Ipak, bit će mi drago ako nekome drugome ovo pomogne. Ponuda HLK i APN-a se ne može kombinirati (provjerio u banci), ali ova od županije možda i može (još nisam provjerio :) )

U razgovoru s ravnateljem DZ-a gdinom Fazekašem, napomenuo mi je da bi ograničavajući čimbenik (sredstva predviđena u Županiji za to financiranje) mogla biti problem jer je slična ponuda bila već koju godinu ranije pa je nakon nekog vremena prekinuta radi nedostatka sredstava. Pitanje je neće li se ova nova predviđena sredstva prepustiti i njima što smanjuje ukupni iznos za eventualne nove zahtjeve, a i uvijek stoji navedena mogućnost prekida financiranja i prije isteka najduljeg trajanja (do 10god).

Toliko za ovaj put... čuvajte se vrućina! ;)

--
Bero