[listapzzvpz] Re: muke po sanitetu

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 21 Sep 2016 19:23:27 +0200

Hehe, ništa novo po pitanju suradnje u našoj struci - žao mi je što to čujem.

Kod mene takvi komentari ne dođu dalje od moje med. sestre koja je s voditeljicom saniteta išla zajedno u školu i žive u istom mjestu te si svašta mogu reći pa ja to ne shvaćam previše ozbiljno, pogotovo što s početka staža u OM imam iskustva i sa sustavnijim otporom upravo sanitetske službe (u drugoj županiji). Meni je u ovoj županiji, a to često ponavljam, i sanitet i HZZO i DZ, a i županijska uprava za zdravstvo blaga kamilica prema onome što čujem od kolega iz drugih krajeva RH i što sam osobno u svom kratkom stažu iskusio.

Eto, osobno nemam negativnog iskustva, ja čak izričito tražim da mi na tel daju baš gđu voditeljicu ako treba dogovoriti nešto "socijalno", no i sve češće pokušavam pacijentima pojasniti da ne postoji soc. indikacija za SP te da se sami moraju snaći. Vi ste, pak, puno dalje od bolnice i javnog prijevoza pa vjerujem da Vam je utoliko teže!

Uvijek sam za druženje i komunikaciju, štoviše - volio bih kad bi nas se skupila i delegacija za kolonu sjećanja na Dan pada grada Vukovara kako nas je ranije kolegica Perić ispred HLK pozvala za što podsjećam da prijave još traju. Ako ćemo, pak, planirati susret radi rješavanja nečega, to bi svakako trebao biti radni sastanak na kojem bismo podijelili zaduženja da se i ovdje kod nas nešto pokrene.

I, ne zaboravimo, od 1.10. više odgovornosti pacijentima - od ispričnica i trakica pa do raznih ljekovitih klauzula... Samo ne znam kako će funkcionirati najavljeni "hot-line" za naše nedoumice...?

Puno pozdrava SVIMA!

--
Bero