[listapzzvpz] Re: [listapzzvpz] suradnja sa dispečerima u hitnoj i sanitetu

  • From: Zeljka Peric Peric <zeljkaperic2@xxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz <listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jul 2015 14:18:57 +0200

Da, draga , svugdje isto . Mi u P.M. / primarnoj medicini , dakako / , pa ,
valjda , nismo bitni !.

Dana 24. srpnja 2015. u 11:37 Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx> je napisao/la:

Dragi kolege,
samo me zanima kakva su vaša iskustva vezano uz komunikaciju i tumačenja
o zbrinjavanju pacijenta koji nije red hitnosti prvog stupnja, a mora
ići na OHBP radi zbrinjavanja .
Današnji slučaj, baka u staračkom domu pala još sinoć, ne može stati na
nogu, bolnost u preponi, vrlo izgledno da ima napuknuće , ima i 92 godine.
Zovem preko dispečera da mi pošalje sanitet da je odvezu na hitni bolnički
radi obrade. Naziva me voditeljica dispečerske službe da me prosvijetli da
sam
mogla zvati direktno sanitet , a ne uzimati njihovo dragocjeno vrijeme.
Kada zovemo sanitet oni skaču na stražnje noge jer njih se smije zvati
smao za hladne stvari dan ranije. Po njihovom tumačenju ako ja trebam
prijevoz da bi
se vozilo nekog na OHBP, onda je on hitni pacijent i treba zvati 112.
Već imam nervozu želuca kad moram zvati , jer obavezno dobijem porciju.
Kao da ja imam proviziju za prijevoze.
Da ne spominjem neprekidne prijetnje doktorom Travicom da će nam doći u
kontrolu radi tolikog pisanja santietskih prijevoza.
Zanimaju me iskustva vas ostalih, sada mi je dogorjelo , moram reagirati
dalje.