[listapzzvpz] dopis od 01.10.2014

  • From: Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: županijska lista liječnika <listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jul 2015 12:27:23 +0200

Dragi kolega, hvala još jednom na trudu i angažmanu , ovaj dopis koji šaljete u prilogu
definitivno dobila ni vidjela. Koliko vidim ovo je naslovljeno na DOM ZDRAVLJA, a pošto sam ja u koncesiji nitko nije našao za shodno da me obavijesti.
Koliko vidim moj najveći grijeh je što sam odradila posao umjesto hitne, izišla sam u Kplj, jer je to u staračkom domu blizu mene , pa ajde da ljude ne zajeba......
odoh ja.
Drugi mi je grijeh što sam u dobroj vjeri da ne dižemo HMP za manje hitne stvari odmah tražila sanitet bez sestre, zato što dom daje svoju sesstru za pratnju.
Teoretski baka je mogla umrijeti i putem, ako ništa drugo ima 94 godine.
O tom stalno i pričam da su takve situacije delikatne, što god da se vozi može krenuti po zlu, to se nikad ne može sa sigurnošću predvijeti.
pozdrav