[listapzzvpz] Re: Fwd: Fw: Sastanak glede situacije u zdravstvu !

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 08 Mar 2016 08:10:23 +0100

Poštovani svi,

odličan prijedlog, vjerujem da će naći odjeka; volio bih ipak da to ne bude samo obavijesni sastanak, već da čujemo konkretne prijedloge, odgovorne osobe i vremenske okvire - znam da smo upravo mi "s prve crte" sposobni za to, samo isto tako znam da je zdravstvena uprava vrlo inertna. Mislim da je svakako potrebno da na sastanak iz DZ-a dođe upravo ravnatelj pošto je dosta upoznat s poteškoćama i čini mi se da i dosta razmišlja o mogućim rješenjima, ali kao da mu to ipak nije primarni problem pa mu se ne pristupa strateški - a to se mora izmijeniti!

Ideja koja mi se ovih dana vrti po glavi (osim ranije predložene izravne neposredne prezentacije otvorenih radnih mjesta doktorima na Zavodu za zapošljavanje) je i stipendiranje studenata završnih godina medicine s uvjetom rada 1-2god (koliko se primala stipendija) u DZ-u. Znam da to nije ništa novo, ali mislim da vrijedi pokušati kao srednjeročno rješenje - uvijek se provlačila ona ideja da prije započinjanja bilo koje bolničke specijalizacije dr. med. treba skupiti samostalnog staža u OM što osobno svakako podupirem.

Druga je stvar što bi to trebalo riješiti na drugim razinama; ovako bi teoretski i koncesionari mogli nekoga stipendirati (jer je za do 1.600,00kn mjesečno to neoporezivo i moglo se, a vjerujem i dalje može, prikazivati kao trošak - odbiti od poreza) i tako nam "puniti" ambulante, ali ne vjerujem da bi se itko za to sada bio spreman odlučiti (a ja nisam koncesionar :) )

Lijepi pozdrav!

--
Bero