[ La Donnée ] Update 29 gezondheid van mijn moeder

  • From: La Donnée <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "ladonnee" for DMARC)
  • To: Mailing Lijst La Donnée <ladonnee@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 Feb 2021 09:25:38 +0100

Beste mensen,

Vandaag zijn we weer naar Rotterdam geweest voor de inmiddels vijfmaandelijkse controle van mijn moeder.

We waren om 12 uur ruim op tijd, dachten we, maar toen de afsprakenlijst uit de aanmeldzuil rolde, zagen we dat er om 12.10 uur al een afspraak stond gepland met de diëtiste. We waren dus bijna te laat. De diëtiste was tevreden over het gewicht, er was weer iets bij vergeleken met de vorige keer.

Vervolgens waren we keurig op tijd voor de CT-scan, om kwart voor één. Dat is de belangrijkste controle, daar kan de oncoloog aan zien wat er is veranderd vergeleken met de vorige keer. Wij weer met de lift naar beneden, op naar de bloedafname. Terwijl mijn moeder daar binnen was, ging mijn telefoon: de oncoloog (dr. Sleiffer) aan de lijn. Hij had de CT-scan al bekeken, en geconstateerd dat de uitslag weer prima was.

Ik hield hem wat aan de lijn tot mijn moeder uit de bloedafname kwam, en daarna mocht hij haar het goede nieuws ook nog een keer vertellen. De resultaten van de bloedcontrole had hij (uiteraard) nog niet, maar als daar iets raars uit zou komen, zou hij ons gewoon nog een keer bellen. Datzelfde gold als de radioloog (die later ook nog een keer naar de CT-scan kijkt) nog iets zou opvallen.

Maar voorlopig dus alleen goed nieuws!

Met vriendelijke groet,
Boudewijn Waijers.

La Donnée - Voeg mij a.u.b. toe aan uw vertrouwde afzenders.