[ks] vastukaja

  • From: Katrin <piripinn@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Oct 2003 20:27:49 +0300 (EEST)

no tere kõik noored ja vanad ks'd!

sain kah lõpuks internetile veidi aega pühendada ja nagu ma eelmine reede
hilisõhtul lubasin, pean vist veidi suurt pidu arvustama ;) kui nüüd päris aus
olla, siis ma olen lausa imestunud, et meid nii palju kokku tuli ja et elektri
puudumisest hoolimata meil nii lõbus oli. suured kiidusõnad peab tegelikult
ütlema ks-11'le.... .... te olete päris toredad ja aktiivsed :)

muide, ma tahtsin veel öelda, et teine kord võiks teha sellise ürituse, kus
sõidame juba hommikul (no võib näiteks lauba hommikul alustada ja üritus
kestaks pühaba õhtuni) linnast välja ja siis teeme mingi spordipäeva või
looduse avastamise retke vms põnevat (mõte selles, et rahvas niisama jooma ei
koguneks vaid teeks midagi sisulist kah). no ma ei tea... võibolla see
sügismatk ongi selline üritus.... ma kahjuks ei saa sinna ise tulla. nii et
mõtleme...

ma nüüd ei viitsi enam jahud....

nägudeni kõigiga....

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://portal.hot.ee