[ks] Re: suur pidu

  • From: "Kristjan Maasalu" <kigolo1@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Oct 2004 14:14:13 +0300

Hinnaga 120.- ei tule teil IIALGI 40-50 inimest. Ja kuna tuleb vähem, siis on ka hind kõrgem. Mis omakorda vähendab veelgi tulijate hulka. Niiet noway, RMK puhkemaja on küll tore asi aga meile vaestele ta ei kõlba.

From: sixten <nuut@xxxxxx>
To: kaupo heinma <koobalt@xxxxxx>, <ks@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [ks] Re: suur pidu
Date: Fri,  1 Oct 2004 14:06:36 +0300 (EEST)

Tänud Kaupole! Kauge aga muidu hea pakkumine.
Kellelgi veel ideid?
Ma siin vaatasin et RMK puhkemajade eest tahetakse 5000-6000 ööpäev:( võiks vähe oldavam olla, aga samas...kui tuleb juba 40-50 inimest siis elab ehk üle.

s.

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/virus