[ks]

  • From: "Reeli Susi" <reeli.susi@xxxxxxx>
  • To: sorex@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 02 Oct 2003 22:28:17 +0300

MB! eelmine oli vale kiri!

Tere matkasõbrad!

Ma siin tegelen nagu selle sorexi sügisese üritusega, mis nagu ma aru saan
toimub enamuse tahtel Nõvale (ja kuupäevad endised e. 18-19 okt). Saadan ka
Nõva projekti (attachis). Mihkel, telgi variant olex vast liiga ekstreemne,
vaja ikka leida sobiv majutuskoht (tegu on ju oktoobri lõpuga). Mihkel palun
konsulteeri selles osas Marjuga!. Arvestada tulex ca 30 in-ga.
Kulutuste osa selgub jrg nädalal. (*Transport jääb kindlasti enda kanda +
osalemistasu- katab söögikulutused)

*Registreerimine matkale minu aadressile ehk siis reeli@xxxxxxxx

Reeli

Saatja: mihkel Kangur <mihkel@xxxxxxxxxx>