[ks] mikro-makro

  • From: "Janar Õunpuu" <janar.ounpuu@xxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 6 Mar 2004 18:19:33 +0100

Tere!

Kolmandas ülesandes tõepoolest on 50 puudu, kuid seda ei peagi olema.
Nüudluskõver ei tulegi lineaarne... kuid sellest pole lugu, kõik arvutused

saate sellegipoolest tehtud. Maksude tõstmine nihutab pakkumiskõverat 40.
võrra ülespoole ja selle tagajärjel tekib uus turutasakaal.

6. ülesandes saab keskmist arvutada alates 80. toodangust, seejärel
arvutate uue keskmise 150. jaoks seejärel 210 jne (EXCELis on seda eriti
lihtne teha).

Teise ülesande puhul peab hindade suhe võrduma piirkasulikkuste suhtega
(P1/p2 = MU1/MU2) ning sealt saate avaldada seose q1 ja q2 vahel... Siis
panete selle seose eelarve võrrandisse (!!) ning avaldate sealt
optimaalsed kogused.

parimat,

Kalle
PS! Meil on loenguteks uus ruum...k-316

-- Everyday.com --
Hot-or-Not - on nad siis kuumad või mitte?
http://hotornot.ee.everyday.com