[ks] Re: [ks] Tere jõledalt armastusväärsed Sorexlased!

  • From: "Toomas Eilat" <toomas.eilat@xxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Oct 2003 20:03:20 +0300

Õhtut,
küsisid, et kas keegi on seal vanatamme kõrtsus käind... sai eelmine talv
seal ühel üritusel tõepoolest käidud ja väga tore mulje jäi. Natuke on
ajahammas seda kohakest närinud aga ei midagi hirmuäratavat. Lisaks veel
niipalju juurde, et seal oli mu mäletamistmööda veel mingi siseõu olemas ja
saunas basseingi... kuigi jah omaette asi on, kas sinna vett kah sisse
lastakse. Pearuumis oli päris palju ruumi, et vajadusel/soovil isegi tantsu
vihtuda... ja lisaks veel üks kõrvalruum kus piljardilaud olemas oli.
mnjah.. ei julge nüüd päris pead anda, et kogu eelmainitud atripuutika ikka
veel alles ja töökorras on, aga üks täitsa sümpaatne koht on see küll.
Siis veel niipaljukest juurde, et juhtumisi on mul samas kandis (Laulasmaal)
suvila nii et natuke tunnen seda kanti (Lohusalu-Laulasmaa). Mai tea kas
seal "päris ehtsaid" matkaradu just on, aga Lohusalu poolsaar kenade
liivarandade ja männimetsadega on igatahes uudistamist väärt.
vot niiviisi!

tegusat päeva jätku kõigile!