[ks] Re: kiire!!!

  • From: "Margit Kuulmann" <happy_margit@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Jun 2004 23:09:08 +0300

Tere,

Ei saanud varem arvamust avaldada, kuna olin tööl,

Aga nagu ma varem juba ütlesin, minuga võib arvestada.

Lillede osas ma arvan et põdrale lõikelilled ja lektoraati võib ka potilill olla koos, minu meelest täitsa OK.

Sain aru, et kõne pidajaks soovitati Maarjat, kui ta nõus on siis oleks kena kui ta seda teeks :).

Ja ikka ei ole teada saanud seda peo aega, mis aega enamusele sobib? Oleks hea saada varem aeg juba teada, sest vaja ka tööjuurest sellejaoks vaba aega küsida.

Terv. Margit

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*. _____________________________________________________ Keskkonnakorralduse foorum: http://www.zone.ee/keskkonnakorraldus/forum/forum.php