[ks] Re: Vastuseks KS-2 küsimusele valikainete kohta

  • From: "Maarja Harju" <maarja@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 1 Dec 2005 14:44:17 +0200 (EET)

Tere!

Õppekava muudetakse üsna tihti ning hetkel kehtib 18 AP ulatuses
valikaineid kursusele, kes on sisse astunud 2005/2006 õa ehk siis 1.
kursusele. Teisele ja kolmandale kursusele on valikaineid ette nähtud 15
AP-d ning teisele kursusele nüüd täiendavalt 2 AP-d. Seega KS-2
valikainete maht = 15+2 AP-d.
Endale kehtivat õppekava otsige sisseastumise aasta järgi! 2. kursus leiab
selle TLÜ koduleheküljelt: õppekavad 2004/2005:
http://www.tlu.ee/?LangID=1&CatID=856&ArtID=241&action=article

Kui soovite valikaineid ettenähtust rohkem võtta, tuleks neid võtta
vabaainete arvelt. Kui vabaaineid tuleb kokku paar AP-d rohkem kui ette
nähtud 6 AP-d, siis seda tõepoolest ei maksustata.

--
Tervitades,
Maarja Harju