[ks] Re: Toredatele inimestele

  • From: EMT <elenmaarjatrell@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 18:57:58 +0300 (EEST)

Ma lisan ka omalt poolt, et söök on siiski meie poolt ehk siis kooli poolt ehk
siis selle eest ise midagi maksma ei pea... ööbimis ja trantspordikulude asja
vaatame kohapeal :) mysterious :)

tervitades,
EMT

 Sorexi 2003.a. sügismatka päevakava

> 18.oktoober, laupäev
>
> 13.50 Väljub Tallinna Bussijaamast buss Nõvale (oma autoga minejad kl.14.30)
> 15.50 Jõuame Nõvale, sätime ennast sisse ööbimiskohta - Nõva Põhikooli
> 17.00 Õhtusöök kooli sööklas
> 18.00 Tiit Randla loeng kohalikust eluolust ja loodusliikumisest
> 20.00 Tutvumismängud, rebasteharimisprogramm
> · ?Öörahu?
>
> 19.oktoober, pühapäev
>
> 7.00 (laisematele 7.30) Äratus ja hommikuvõimlemine
> 8.00 Hommikusöök
> 9.00 Matk Mart Reimanni juhendamisel
> · kohaliku külamuuseumi ja koduloolise näituse külastus
> [...]

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://portal.hot.ee