[ks] Re: Tere jälle!

  • From: "Kete Rosenperk" <keterose@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Feb 2004 13:10:34 +0200

Pakkuge uut aega, et saaksin talle täna kirjutada....!!!!

From: Valdur.Lahtvee@xxxxxxxxxx
To: "Kete Rosenperk" <keterose@xxxxxxxxxxx>
Subject: Re: Tere jälle!
Date: Wed, 4 Feb 2004 10:09:47 +0200

Kete,
pakutud ajal olen hõivatud. Palun uut aega.
Valdur

Valdur Lahtvee
Environmental Manager
Eesti Energia AS
ph.:+372 7152350
GSM: +372 5158153
Fax: +372 7152200
valdur.lahtvee@xxxxxxxxxx

"Kete Rosenperk" <keterose@xxxxxxxxxxx> 03.02.2004 17:21

To: Valdur.Lahtvee@xxxxxxxxxx cc: Subject: Tere jälle!

Tere jälle!
Mõtlesime siin ja otsustasime, et väga hea oleks kui te saaksite tulla
neljapäeval ehk siis 5.veebruaril kell 15.00 ülikooli peamajja kabinet 223

juurde.
Püüame ka kolmanda kursuse tudengeid teavitada, kuna meil ei ole enam koos

ühtegi loengut!(Kui teile ei sobi see aeg, siis andke teada palun)
Ette tänades,
         Kete Rosenperk KS-11

>From: Valdur.Lahtvee@xxxxxxxxxx
>To: "Kete Rosenperk" <keterose@xxxxxxxxxxx>
>Subject: Re: Tere!
>Date: Fri, 30 Jan 2004 08:41:35 +0200
>
>Kete,
>kõige kavalam on kokku leppida mingi teie ühine loenguaeg mille alguseks
>või lõpuks tulen majja hindeid kirjutama. Tehke ettepanekuid võimaliku
aja
>suhtes.
>Lugupidamisega,
>Valdur
>
>Valdur Lahtvee
>Environmental Manager
> [...]

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/virus