[ks] Re: Suur Pidu - transport ja majutus

  • From: Angel Pärn <angel@xxxxxxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Sep 2006 12:58:32 +0300

heips!
aarne üleskutse on hea!

ma tulen/lähen küll laupäev autoga. olgu see nüüd maha hõigatud.
reklaam või nii. sõpra tunned hädas. kohti 3 või lausa 4, kui
peenem rahvas. kontaktid allpool.

ja kirjutage siis ka, kel telgis tühjus haigutab! siis ma tean plaanida,
kas hakkan enne kõrvemaad veel pärnusse sõitma, kus mu telk
ootab. unustatult. samas, kui telgipõud on suurem, võin ma selle
sealt ju ära tuua ka. ökoloogiline jalajälg tuleb pärast küll kuidagi
heastada.

nii et minu poolt on nõudlus/pakkumine täiesti olemas.

tervitusi auto-telgi-börsilt,

angel
+372 5505711
angel@xxxxxxxxxxx

Laupäev läheneb ning üha rohkem on kuulda, et Suurele Peole tulijaid
kimbutavad logistilised takistused. Et kõik soovijad ilusti kohale
jõuaks, teeme nüüd nii, et kõik laupäevased autoomanikud annavad _nüüd
ja kohe_ listis teada, mitu vaba kohta neil pakkuda on ning võiks ka oma
kontaktandmed lisada, et huvilised saaks ühendust võtta.

Samuti on defitsiit vabad kohad telgis ja telgid ise. Nii, et kel kohta
või lausa telki pakkuda, olge aga lahked. Maailm on teile tänulik ;-)

Metsas näeme!

Aarne

____________________________________________________________________ Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/