[ks] Re: Nõva buss väljub mujal!

  • From: Triin <toret@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Oct 2003 18:13:45 +0300 (EEST)

> Ma ei teadnudki, et mingi rong ka läheb....igaljuhul kui rong peaksgi minema
> siis takistusi rongiga minemisel ei ole(peaasi, et 5 ks koolis, sest siis on
> sööming)!!!
 Info on mõeldud neile, kes bussiga lähevad....osad lähevad ka autoga, seega
ANDKE TEADA, KES LÄHEVAD AUTOGA JA PALJU ON SEAL VABU KOHTI! 5 in. autos
tulevat odavam kui bussiga minna...

SOOJALT RIIDESSE TULEB IGALJUHUL PANNA...LUND ju lubas!

Varustus asi oleneb matkajuhi plaanidest!
Tundes matkajuht Marti, siis vaevalt see mingi jalutuskäik tuleb!
Terv
Triin

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://portal.hot.ee