[ks] NEPAAL

  • From: "Triin Tarv" <talv@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Dec 2005 09:39:42 +0200 (EET)

Väga vahva:) mulle isiklikult tundub, et nädalapärast on liiga kiirelt ja
ei saa korralikult Kristjan sind reklaamida:))...äkki kahe nädalapärast?

Helimasinatega peaks nüüd korras olema ( Daniel võtab läpaka ja Ulvar
tassib veel igaksjuhuks muusikakeskuse ka...äkki on tal transpordis abi
vaja?)

Triin

Ma olen nüüd oma materjali kokku kraapinud ja minu poolest võiks Nepaalika
teha näiteks nädal peale Jüssit, kah teisipäeval. Ja reklaam ka Looduse
Omnibussis paluks : )
Helimasina transporti homme saan vist võimaldada, kui tarvis.