[ks] Loodusteaduste osakond Terevisoonis?

  • From: Liisa Puusepp <liisa@xxxxxx>
  • To: geo-list@xxxxxxxxxxxx, ks@xxxxxxxxxxxxx, tttriin@xxxxxx, tiina.koiv@xxxxx
  • Date: Tue, 10 May 2005 16:20:42 +0300

Tere,

saadan listidesse kirja loodusteaduste osakonna suure mure :-) pärast. Nimelt on Tallinna Ülikool saanud suurepärase võimaluse end ETV saates Terevisioon "reklaamida".
Juba mõnda aega on näiteks Tartu Ülikool seda võimalust kasutanud ja nii on rivaal-ülikoolil :-) reedeti oma saatelõiguke Terevisioonis, mil tehaxe keemia- ja füüsikakatseid.
Meie ülikooli jaoks on broneeritud kolmapäevane aeg Jaanipäevani. Õnneks :-) ei pea kõiki saateid sisustama meie osakond. Loodusteaduste osakonna vastutada jääb üks saade (mingi 5 min). Meie osakonna saade on kuskil viimaste hulgas.

Mida seal saates siis teha? See on enam kui keeruline küsimus. On ju keeruline kokku võtta loodusteaduste osakonna kõik erialad ja need vaatajale atraktiivseks teha. Loomulikult ei ole vaja teha a´la reklaami: "Meil on Kukk ja meil on Põder. Tule õpima Tallinna Ülikooli!" Tulex lihtsalt rääkida millestki põnevast; lihtsalt, et hommikune vaataja aru saab. Kui keegi on teinud huvitava seminari-, baka-, magistritöö ja sellega seoses midagi "avastanud", siis olex tore ju seda tutvustada. Esialgsesse plaani on kirja pandud, et meie osakonna tudengid tutvustavad Tallinna looduskeskkonna seisukorda – enda tehtud uuringute tulemuste põhjal. Ma ei ole kindel, et see on kõige parem mõte (välja mõeldud vist suhtekorralduse osakonna poolt).

Saadan ka faili kujul selle projekti eestvedaja kirja koos ideedega.

Kuna mina ja loodusteaduste asjaajaja Tiina käisime selle projekti esmaesitlusel ei tahax mina seda enda õlgadele võtta (pole ma ka momendi üliõpilane ega seega kuigi tihedalt osakonnaga seotud). Natuke võin muidugi aidata :-) Asjaga tegeleb ka osakonna asjaajaja Tiina. Andke teada, kas teha mingi ajurünnak või kui kellelgi juba idee peas olemas, siis saatku see listi ja arutame.

Kevadesära! Liisa

PS mul on vaid geoökoloogide ja keskkonnakorraldajate listi aadressid. Kas keegi saax ka teisi meie osakonna tudengeid informeerida.

--
Liisa Puusepp MSc
Institute of Ecology

Work: +3726622187