[ks] Re: Küsimus JUHTIMISE ALUSTE kohta..

  • From: Daniel <uni_doc2k@xxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 7 Mar 2004 04:36:03 -0800 (PST)

mul on kah k9simus... kui palju me peame homseks t88ks teadma? ja seal
kodulehel on 5 linki materjalidega - kas meil on vaja k6iki neid??? 9pris
lootusetu et v2hemaga saab l2bi... aga ma siiski k9sin

Aarne Tuule <aarne@xxxxxx> wrote:Tere kõigile,
juhtimise aluste materjalid asuvad TPÜ sotsiaalteaduskonna psühholoogia
osakonna kodulehel (http://www.tpu.ee/osakond_psyhholoogia.html), sealt
võtta õppematerjalid. Kasutajanimi on alused ja parooliks cpoMvO50(NB!-
viimased kolm sümbolit on suur oooo,5 ja null!!!). Ja KS-21 teab rääkida,
et eksamisse tuleb päris palju sellist kraami, mida materjalides ei leidu
ja mis tuleb ise loengus ta jutust välja kirjutada. Niisiis, nii raske kui
see ka ei tundu - homme kõik esimestesse ridadesse ja pastakad pihku!!!

Aarne

On Sun, 15 Feb 2004, mariliis leiner wrote:

> Tere..
> Mind ei olnud kahjuks kohal kui õppejõud rääkis ,kus see loengu materjal
> üleval on..Äkki keegi saaks nüüd öelda???Ja kas on mingeid paroole or smth ka?
>
> Tänan ette!

New Yahoo! Photos - easier uploading and sharing