[ks] KS-31 maastikuteaduse kohta

  • From: "tagni+jõeleht" <tagnij@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Dec 2005 12:58:26 +0200

tuletan meelde et rivis tahtis et me teataksime talle, paljud meist eksamile
lähevad. Ks foorumis on vastav topik ka tehtud, palun märkige sinna üles kes
tahab ja kes ei taha eksamit ja siis ma palun veel et keegi kellel on kodus
arvuti, saadaks rivisele kokkuvõtte asjast, nt jörgen või timo või tomm(kes
asja saadab, võiks sellest foorumis ka märku anda et ei tekiks kordamist:)).
Ma ise ei saa seda teha kuna mul kodus arvutit pole ja linna ei tule enne kui
õhtul.

Tervitades ning aktiivsust oodates,
Tagni

Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/