[ks] KS-31 keskkonna6iguse testi tulemused

  • From: Aarne Tuule <aarne@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 06 Dec 2005 00:49:14 +0200

Tere targad,

Eilse keskkonnaõiguse testi tulemused leiate aadressilt http://www.tlu.ee/~aarne/kool/test/

Aarne

P.S. Lisan õppejõu meeldetuletuse essee kohta

Tere, täna loengus kysisid paar tudengit teemasid. Kuigi esseede teemasid sai tutvustatud esimeses loengus, lubasin neile tudengitele, et saadan teile
mõlemile esseeteemad, et ehk on peale nende tudengite veel keegi, kes ei tea või ei mäleta neid. Nagu öeldud  võib esseel olla ka
tavapärasest esseest erinev kuju: näiteks võib võtta mõne keskkonnalase õigusakti eelnõu ja siis seda näiteks kehtiva
regulatsiooniga võrrelda või kirjutada selle kohta lihtsalt oma arvamus jmt. Lisaks sellele on muidugi tervitatav kirjutamine ka tudengi enda valitud
teemal, kuid siis tuleb teema eelnevalt mulle emailiga kooskõlastamiseks saata.

Minu antud teemad olid järgmised:

1. Minu igapäevatöö ja keskkonnakaitse kokkupuutepunktid.
2. Säästev areng-kas utoopia või tegelikkus?
3. Ettevaatusprintsiibi rakendamine Eestis.
4. Minu maa on looduskaitse all: õnn või paratamatus või..(ise valida lausele sobiv lõpp) 5. Halduskorralduse probleemid keskkonnakaitse valdkonnas.
6. Vaba teema (teema eelnevalt õppejõuga kooskõlastada!)

Kena õhtut

Eda Pärtel

____________________________________________________________________ Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/