[ks] Re: KS-11 & KS-21 KOV eksamist

  • From: Daniel <uni_doc2k@xxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Apr 2005 13:49:46 -0700 (PDT)

Tere

Loodan et see oli rohkem teadaanne kui k9simus... :)

seega KOV eksam toimub siis kell 12:30.. JAH!?

aktiivsust 9les n2idates

Daniel

P.S. kui keegi teab kust saaks materjale eksami kohta
alternatiivsetest infopankadest (mitte see, mis tema
meile saatis/j2ttis/andis/edastas), siis palun andke
k2ega julgesti m2rku... mari kuluks marjaks 2ra vms