[ks] Fwd: Naftareostus

  • From: Liis Truubon <liistruubon@xxxxxxxxx>
  • To: KS "Baka�pe" <ks@xxxxxxxxxxxxx>, KS "Mag�pe" <keskkonnakorraldus@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Jan 2006 00:54:38 -0800 (PST)

Tere!
  Edastan abikäsi ootava maili nafrareostuse kohta.

  Kena päeva,
  Liis

          Tere kõigile,
  naftareostus põhjarannikul on minu hinnangul veel hullem kui uudistes paistis.
  Kel vähegi mahti, eriti Harjumaa inimestest, võiks sinna appi minna naftat ja
surnud linde korjama.
  Töö on üsna ränk, nii füüsiliselt kui vaimselt (eriti alles surevate lindude
osas), kuid minu hinnangul on töökäsi vaja.
  Samas pole töökorraldus just super, nii et võib juhtuda, et töövahenditest on
mingil hetkel puudus ja tööots tuleb endal otsida.
  Alex Läänemaalt