[ks] FW: Re: KOV ja regiooni juhtimise järeleksam

  • From: "Kristel Lopsik" <crys_tal75@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Apr 2005 22:52:34 +0300

Mina olen selle poolt, et järeleksam võiks toimuda sessi ajal. Hetkel on palju-palju muud tegemist ja isegi kõige parema tahtmise juures ei mahu see eksam enamike päevaplaani. Pealegi kõik, kes soovivad seda eksamit järgi teha ja kellega ma rääkinud olen, on nõustunud kuupäevaga sessi ajal, seega see kuupäev on huupi arvestatud ja informeerimisega on ka natukene hiljaks jäädud....

Kristel.

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar MSN Toolbar Get it now! ____________________________________________________________________ Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/