[ks] Esimene tagantutsitamiskiri

  • From: "Kristjan Maasalu" <kigolo1@xxxxxxxxxxx>
  • To: sorex@xxxxxxxxxxxx, ks@xxxxxxxxxxxxx, hellunutu@xxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Mar 2004 13:47:11 +0200

ehk siis teisisõnu KEVADMATKAPROPAGANDAKIRI

Aeg juba talveunest ärgata ja ideaalseks võimaluseks ongi 20. märtsil toimuv kevadmatk. Saate panna oma elumahlad voolama ja kevadväsimus ja -masendus kaob kui nõiaväel! Tegemist ikkagi ju ilusa koha ja ilusa onniga. Eriti jään ootama autojuhtide osavõttu, sest ainsaks mureks kipub praegu transport olema. Olen üsnagi kindel, et arvestuslik bensiiniraha vahemikus 150-200 eek-i klapitakse ilusti autotäie peale kokku. Palun siis ilusti 15. märtsiks mulle oma tulekust teada anda. Noh hiljem võib kaa aga siis ei saa tööd teha talgute korras :D

Ilusat kevadet soovides,
Kristjan

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/virus

Keskkonnakorralduse foorum: