[ks] Re: Eksamite ja arvestuste tegemine

  • From: Daniel <uni_doc2k@xxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Dec 2005 16:52:14 -0800 (PST)

tere

  Vaadake seal keskkonnafoorumis ma t6stetasin ju selle probleemi,
napis6naliselt k9ll aga siiski...

  Et meil ei peaks olema 9hine eksamikava! krt! vaid eksamiajad. ja siis  on
IGA&#220;HEL  V&#213;IMALUS  teha  i n d i v i d u a a l n  e  eksamiplaan.
seda ei pea tegema aga et oleks V-&#213;-I-M-A-L-U-S!

  V&#228;hemalt 2 aega on tarvis et oleks kirjas... ja ei ole vaja mingit jama
ajada et ei saa.. siin ei ole mingit vaidlemist vaid tuleb n6uda, ja  jutul
l6pp. &#213;ppej&#245;ud on KOHUSTATUD andma 2+1 eksamiaega. lugege seda
Maarja Harju maili.. seal see eeskiri olemas.

  Ja seej&#228;rel vaadake meie eksamikava. 2 eksamiajaga ja 1 eksamiajaga
eksameid on pooleks - 4 vs 4...

  ehk siis kui ei j6ua.. siis on pooled eksamid l2inud. ja hakka mingit  uut
plaani tegema ja ennast kohaldama vastavalt sellele kuda eksamid  kavasse
ilmuvad, selle asemel, et omada t2ielikku &#252;levaadet k&#245;ikidest
v&#245;imalikest eksamitest ja mitte liialt n&#228;rvitseda kui midagi
j&#228;&#228;b  tegemata!

  ma ei kiru n&#252;&#252;d just enda p&#228;rast (sest ma saan oma asjad
korda).. vaid  ikka tulevaste p&#245;lvede nimel ja mineviku kogemuste
p&#245;hjal.

  Kord majja!

  Daniel

Maarja Harju <maarja@xxxxxx> wrote:

> Hea tudeng,
>

> Alljärgnevalt leiad info selle kohta, kuidas toimub TL�-s eksamite ja
arvestuste tegemine.

>    *
>
>       Iga eksami sooritamiseks pakutakse sulle välja kolm aega.
Tavaliselt on neist 2 esimest kuulamisele järgneva sessiooni ajal
ning üks jääb väljapoole sessiooni perioodi.

>    *
>
>       Eksamite ajad peate oma grupi ja õppejõuga kokku leppima.
Eksamiplaani koostamisel jälgige seda, et sama aine kahe
>       eksamiaja vahele jääks vähemalt 3 päeva.
>
>    *
>
>       Esimesele eksami tegemise korrale pannakse automaatselt kirja
kõik selle aine kuulajaks registreerunud tudengid.

>    *
>
>       Pane tähele, kui sa jätad esimesele eksamile minemata, läheb
sul tulemusena kirja "MI" (mitteilmunud). Kui sa ühe aasta
jooksul ei ole seda "MI"-d ära parandanud ja eksamit positiivsele
hindele sooritanud, siis muutub see tulemus "F"-ks (puudulik).

>    *
>
>       Juhul, kui sa esimesele eksamile ei läinud või kukkusid sellel
eksamil läbi, siis teisele eksamile pead end ise ainet õpetavas
osakonnas kirja panema.

>    *
>
>       Juhul, kui mõtled enne eksamit ümber ja otsustad eksami mõnel
muul ajal teha, siis pead oma registreerimise tühistama. Saad
seda teha ainet õpetavas osakonnas hiljemalt 1 tööpäev enne
eksami toimumist. Kui sa end teisel eksami korral sooritajate
>       nimekirjast maha ei tõmba ning eksamile ei lähe, siis läheb sul
selle eksami eest kirja sooritusena â??Fâ??.

>    *
>
>       Negatiivset tulemust on sul võimalik parandada kahel korral, kuid
pane seejuures tähele, et need kaks korda ei pruugi enam mahtuda
selle semestri sisse.

>    *
>
>       Kokku saad sa igas aines eksamit sooritada kolmel korral. Kui sa
kolmandal sooritusel kukud eksamil läbi, siis pead ainet teist
korda kuulama. Aine teistkordne kuulamine on tasuline. *NB!*
Kolmandal korral läbikukkunud tudengit ei eksmatrikuleerita, vaid
tal tuleb lihtsalt kuulata ainet teist korda, selle eest makstes.

>    *
>
>       Oma kolme eksami sooritamise korda saad sa kasutada peale
>       kuulamisele järgnenud sessiooni veel ühe aasta jooksul. Juhul,
kui sa selle aasta jooksul ei ole eksamit sooritanud, siis pead
ainet uuesti kuulama. Aine teistkordne kuulamine on kõigile
tudengitele tasuline. Maksmine toimub Avatud ülikooli kaudu
ainepunktide alusel.

>    *
>
>       Mõistlik on igal juhul eksamid selle ühe aasta jooksul ära
teha, et mitte lisakulutusi kanda. Pead arvestama ka sellega, et
kui kavatsed eksami sooritada millalgi hiljem, siis ei pruugi
>       ülikoolis enam olla seda kursust sellises punktimahus, nagu sul
tarvis on. Sellises olukorras asendatakse see aine mõne teise
sobiva ainega ning sinu jaoks võib see tähendada seda, et maksad
rohkem (nt. 1 AP asemel 3 AP eest).

>    *
>
>       Pea meeles, et õppejõul on õigus kehtestada nõuded, mis peavad
olema täidetud selleks, et eksamile pääseda (näiteks iseseisva
töö sooritamine, kontrolltööde tegemine vms). Need nõuded on
kirjas ainekaardis ning need tehakse sulle teatavaks esimeses
loengus või seminaris. Kui sa ei ole neid nõudeid täitnud, siis
on õppejõul õigus sind eksamile mitte lubada. *NB! *Sellisel
juhul pead sa järgneva aasta jooksul, mil sul on veel õigus
selles aines eksamit sooritada, õppejõuga kokku leppima kuidas
ja millal on sul võimalus need eksamile pääsemise tingimused
täita (nt. kontrolltööd järgi teha). Enne selle aasta
möödumist sulle negatiivset tulemust (â??Fâ?? või â??MAâ??)
välja ei panda.

>    *
>
>       Kui sa kasutad eksamil keelatud materjale või kaaslaste abi, siis
on õppejõul õigus sind eksamilt kõrvaldada. Sellisel juhul
saad sa selle eksami sooritusena kirja â??Fâ??. Arvesta ka
sellega, et kui sa korduvalt rikud eksamite sooritamise reegleid,
siis võidakse sind eksmatrikuleerida.

>    *
>
>       Kui sa saad eksamil positiivse hinde, aga sa pole selle
>       tulemusega rahul, siis saad oma hinnet parandada õppejõuga
kokkuleppel. Seejuures pead arvestama, et kirja läheb viimase
soorituse tulemus ka siis, kui see on sinu esialgsest hindest
madalam.

> *NB!* Arvesta oma õpingute planeerimisel sellega, et sinu käesoleva
semestri sooritused fikseeritakse 30.01.2006 seisuga. Peale seda
kuupäeva sooritatud ained lähevad kirja järgmisesse semestrisse (s.o.
 2005/2006 õa kevadsemestrisse).

> Vaata lisainfot internetist: http://www.tpu.ee/career Akadeemiline
nõustamine -> Korduma kippuvad küsimused või http://www.tpu.ee/ ->
�pingukorraldus -> �ppekorralduseeskiri (peatükk 3.5.2).
> Täiendavate küsimustega pöördu karjääri- ja nõustamiskeskusesse
P-219,  telefon: 6409 127,

> e-post: maili.vesiko@xxxxxx
>
> Koostanud: Maili Vesiko, 14.12.2005

Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/

Yahoo! Shopping
 Find Great Deals on Holiday Gifts at Yahoo! Shopping