[koysportief] Dat is het dan

  • From: Matthijs Wolthers <matthijs@xxxxxxxxxxxx>
  • To: koysportief@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Mar 2015 23:33:20 +0100

De lijst is actief. Maar helemaal happy ben ik er eigenlijk niet mee. Je kan eigenlijk geen mensen toevoegen, dat schijnt niet te mogen van de wet. Je kan wel doen alsof je iemand bent en zo toch die persoon toevoegen, zoals ik nu met jou heb gedaan. Da's raar, toch? Jij hebt nu waarschijnlijk ook vage mailtjes daarover ontvangen.

Wat ik ook niet helemaal tof vind is dat het archief van de lijst gewoon openbaar is. Iedereen kan kijken wat erop geschreven wordt. Is dat erg?

M.