[kof] Re: Flot arbejde

  • From: Jesper Andersen <jesper@xxxxxxxxx>
  • To: kof@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Oct 2014 13:33:40 +0200

"Original 9" er ikke rigtigt en standard, og ville ikke passe her (vi er
ikke 9).
Et alternativt foreslag kunne være vi bare laver et mærke til dem der
starter op(er med på general forsamlingen), og disse får automatisk et
mærke med "Original", "Founder" eller "First".

Omkring udlandsture og generelt mærker på vest, syntes jeg ikke der er
noget til hindre for at de prydes på forsiden af vesten. De mærker vi
vedtager, burde have sin faste plads men derudover syntes jeg man skal have
lov til at sætte sit personlige præg på den. Ja, man kan betragte det som
en uniform, men det er altså ikke militæret! Så vi skal huske på vi alle er
forskellige!

--
/Jesper Andersen
"Of course I dont look busy .. I did it right the first time"