[knjigofili] NOVOSTI!!! I mali ljubavni romancic :)

  • From: "magarence" <magarence@xxxxxx>
  • To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Oct 2006 18:49:02 +0200

Pokazala sam svom momku romane o Hariju Poteru i odusevio se. Rekla sam mu da
bi i ja zeljela da
neke knjige poklonim svojim drugarima sa "knjigofila". Nije znao koliko to
znaci slijepim i
slabovidnim osobama.Vratio se uskoro sa skenerom i softverom. Rekao je da ce on
skenirati i na taj
nacin vam poklanjati knjige. (a on u tome ima iskustva ;). Evo da oproba moj
novi skener, iskenirao
je jedan mali ljubavni vikend romancic. Lilly Slade - Pastirica. Mozda zensko
drustvo bude
zadovoljno. A jos vaznije je da ce do pocetka iduce sedmice iskenirati knjigu
"Dnevnik Adriana
Molea" od britanske spisateljice Sue Townsend. Obecao je to (uz moj mali
pritisak i sitna obecanja
;)). A onda cemo se truditi da vas cesce obradujemo.
Puno pozdrava svima od Jadranke.

--
Odaberite XXLadsl - od sada uz znatno niže cijene!
Saznajte više na http://www.iskon.biz/xxladsl