[knjigofili] Re: Kodot na Davinci

  • From: "Marijan Janev" <janevm@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 May 2006 16:28:32 +0200

OK, Nik, jezike malo mijeshash, al razumijet cesh knjigu. Medjutim, knjiga ti
je u makedonskoj kodnoj strani, tak da, ako nemash sintisajzer za Cirilicu,
odnosno makedonski, necesh moc procitat knjigu.
Pricekat cu malo da se "sluchajno" ne javi josh koji interesent, pa cu ti je
poslat.
Pozdrav iz vruceg Skopja.
Marijan