[knjigofili] Re: Knjige Anne Rice

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 10:34:20 +0200

Da, znam, vidio sam to, jedino sto u katalogu koji ja imam nema Vampira Armanda, no imam ga na mp3-ju.
A ova prva (Izlaz u raj) ne spada u serijal Vampirske kronike.
Uglavnom, kroz 10 navedenih knjiga iz prethodnog maila provlaci se nekoliko istih likova i odredjene knjige pisane su ocima jednog od likova. Tako naprimjer u Razgovoru s vampirom pricu prica Louis, u Vampiru Lestatu citamo Lestatovu pricu, ista situacija i s Armandom.
Bas zbog ovog preplitanja izmedju likova i radnje bih volio sve kompletirati tako da mogu procitati u komadu i dobiti cjelukupnu sliku.
Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>