[knjigofili] Jadrankine skenirane knjige. Knjiga No.01

  • From: "magarence" <magarence@xxxxxx>
  • To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 31 Oct 2006 09:45:10 +0100

OPIS KNJIGE U DODATKU:
Dakle ovako ljudi. Ova knjiga nosi naziv: Adrian od 13 i tri cetvrti do godina
divljine. Napisala je
britanska spisateljica Sue Townsend. E sad..ni sama ne znam je li to izbor iz
dnevnika Adriana Molea
ili integralna knjiga ili.. ni sama ne znam. Ali eto procitajte ako vam se da.

PRIPREMA:
Skeniram knjigu "svijet je pun ozenjenih muskaraca" od Jackie Collins. Rok
objavljivanja je
otprilike za sedam dana.

TRAZIM:
Knige o Sherloku Holmsu. Bilo sta.

NUDIM:
Mirjana Bobić Mojsilović - Imitacija Života
pozorišni komad u pdf formatu. (cirilica)

--
Odaberite XXLadsl - od sada uz znatno niže cijene!
Saznajte više na http://www.iskon.biz/xxladsl