[knjigofili] Forum je ponovo aktivan

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 May 2006 04:39:39 +0200

Pozdrav svima. Zelim vas obavijestiti da je forum ponovo aktivan, s tim sto
vise kao aplikaciju ne koristim Simple machines forum vec phpbb2 forum. Nadam
se da su neki od vas pisali na ovom forumu pa im je i poznatiji od ovog koji
sam ja koristio. Registracija je jednostavna. Kad se uzme link register otvara
se stranica sa licencom. Ispod teksta imaju dva linka. Jedan nam kaže da se
slažemo sa licencom i da imamo više od trinaest godina. Nama taj link treba.
Kad se otvori nova stranica onda se popuni formular, to pošaljete i onda čekate
da ja odobrim nalog. Slanje attachmenata je jednostavnije nego kod starog
foruma. Kada otvorite stranicu za slanje poruka između ostalih stavki naćićete
i opciju da dodate file za slanje. Kada ste ga pronašli onda kliknete na dugme
add attachment. Sada morate malo sačekati dok forum povuče attachment. Kad je
to gotovo forum vas vraća na onu istu stranicu. Sad možete upisati subjekt i
tijelo poruke i onda sa dugmetom post poslati sve to.