[knjigofili] Forum je onesposobljen

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 May 2006 21:28:00 +0200

Pozdrav svima. Zelim da vas obavijestim da je forum za razmjenu knjiga
privremeno onesposobljen. Razlog toga je sto sam nasao prevod ovog foruma na
srpski jezik pa je trebalo napraviti  update foruma. Pri brisanju starih
fajlova sa servera obrisao sam i jedan file koji nikako nisam trebao brisati.
Sad ce biti veliki belaj da se sve ponovo vrati. Najvjerovatnije je da cu
morati ici iz samog pocetka, tj. od instalacije pa do same konfiguracije
foruma. Ali sta je tu je.