[kismac] a Newbie question

  • From: Kai Grünler <gruenler@xxxxxxx>
  • To: kismac@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 9 Feb 2007 21:54:09 +0100

"English" version:

Hello together!
I'm trying unsuccessfull since months to create an ".kismac" login to upload my collected WLAN's. Everytime i try to register, i input my Username, Password (twice), my Realname and my Emailaddress. After sending my data the site will returns into the register form with all my data (without the password). I doesnt receive any success text or upload button or Email with my logindata or other.
How can i get login data for me?
Please help me!!!
For your info, i have try it with Firefox, Safari, Omniweb, Opera, Internet Explorer.
Thank you very much!!!!!!!!!!!!!
Bye, Kai

Deutsche Version:
Hallo zusammen!
Ich versuche erfolglos seit Monaten einen ".kismac"-Login zu erstellen um meine gesammelten Funknetzwerke hochzuladen. Jedesmal wenn ich die Registrierung versuche, gebe ich den Nutzernamen, Passwort (incl. Wiederholung), meinen Namen und meine Emailadresse ein. Nach dem abschicken meiner Daten kehrt die Seite wieder zurück und zeigt meine Daten bis auf die Passwörter an. Ich erhalte keinerlei Erfolgsmeldung oder einen Uploadbutton oder eine Email mit der Anmeldebestätigung oder sonstiges.
Wie kann ich einen funktionierenden Login bekommen???
Bitte helft mir hier weiter!!!
Zur Info, ich habe Firefox, Safari, Omniweb, Opera und Internet Explorer probiert.
Vielen Dank!!!!
Tschüß, Kai