[kfar_etzion] תעמולת_בחירות

  • From: הדר בר נוי <hadarj@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Mar 2015 14:46:29 +0200

שלום לכולם
ראשית כל חשוב לי להוציא מכלל דברי את מכתבו המכבד והמכובד של אריק.
שנית- אם איש מהמכותבים למייל זה אינו נוגע בדבר, אני מבקשת סליחה.
ולעניין- גם אם קיבלנו כגזירת גורל את הצפת תיבת הדוא"ל והדואר בתעמולת בחירות
ואת הכיעור שבהצפת השטח הציבורי בה, גם לזה יש גבול. מי שתלה או שלח אחרים
לתלות על גדר ביתנו שלטי ענק לטובת הבית היהודי מתבקש לא לעשות זאת שנית. השלט
שנתלה, אגב, הושלך לפח.
זכותי לתמוך או לא לתמוך במפלגת הבית היהודי, וזכותי להביע בפומבי או לא להביע
בפומבי את עמדותי. סביר גם לצפות שאיש לא יחליט לנבא את עמדותי ולהביען בשמי.
תודה רבה
ובברכת בחירות שתהיינה לטובה!
הדר